2022-12-14
Aktualizacja aplikacji AcStag i nowe kody STAG 400 DPI
Zaktualizowaliśmy aplikację AcStag, dodając nowe funkcjonalności oraz kody silników obsługiwanych przez sterownik STAG 400 DPI.
W setupie AcStag-0.53.6.11300 w porównaniu do wersji AcStag-0.52.5.11227 wprowadziliśmy następujące zmiany:
– STAG400_v4_1_8__2022-11-07.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)
Firmware 4.1.8
-
- Dodaliśmy obsługę czujnika ciśnienia PS04 Pro
-
- Dodaliśmy możliwość połączenia z OBD w pojazdach z napędem hybrydowym
-
- Dodaliśmy nową opcję: „Kompensacja od napięcia zasilania” (dostępna w zakładce zawansowane)
-
- Usunęliśmy problem zanikania dawek wtrysku benzyny po przełączeniu na gaz, który ujawnił się w aktualizacji 4.1.7 dla kodu ‘Ford M8 (1.5 EcoBoost)’
-
- Dodaliśmy nowy kod ‘GM LLT (3.6)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI Model A1)
-
- Przenieśliśmy kod silnika ‘BMW N55B30A (3.0T)’ do sterownika STAG-400.6 Model A2 ‘EcoTec’
– Qgen_v2_13_6__2022-11-04.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji
Firmware 2.13.6
-
- Dodaliśmy nastawę „Maksymalna temperatura reduktora” – przekroczenie wartości powoduje przełączenie na benzynę
-
- Maksymalne obroty, przy których można rozpocząć autokalibrację, zostały zwiększone do 1400 (funkcja przydatna przy niektórych hybrydach)
-
- Wyeliminowaliśmy fałszywe wykrywanie uszkodzenia czujnika ciśnienia PS po uruchomieniu silnika na benzynie (występowało szczególnie w silnikach z turbiną)
Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?
Aneks |
8NR-FTS(1,2_T) – Zmiana modelu sterownika na STAG 400.4 DPI model B3. – Dodanie punktu informującego o podłączeniu emulatora poziomu paliwa FLE-JC3 |
BGB(2,0_TFSI) – Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów cylindrów 3 i 4). |
B14XFL_XFT(LE2)(1.4_T) – Zmiana nagłówka (tzn. usunięcie zapisu, że należy montować wyłącznie wtryskiwacze i reduktory produkcji AC – R01/R02, W02/W03). – Dodanie wtryskiwacza AC W031. |
N55B30(3.0_T) – Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (zamiana wtryskiwacza 4 z 5). – Zmiana modelu sterownika z STAG 400.6 DPI model A1 na STAG-400-6 ET AC model A2. |
CPKA,CPRA(1,8_TFSI) – Zmiana modelu sterownika dla kodu CPKA na STAG 400.4 DPI model A1. |
CCZ(2.0_TFSI) |- Poprawiony rysunek złącza ECU |
G3LC(1.0_TGDI) – Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów cylindrów 1 i 2). – Zmiana modelu reduktorze z R02 typ 150 na AC R02 (nie ma sensu podawać typu 150 KM, bo jest tylko jedna wersja tego reduktora) |
DFYA(1,5_TSI_e-TEC) – Wymiana zdjęć z komory silnika. |
DPCA(1,5_TSI) – Wymiana zdjęć z komory silnika. |
G4FJ(1.6_TGDI_GPF) | – Zmiana nazwy kodu kalibracyjnego w AcStag z Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF na Hyundai/Kia G4F (1.6 TGDI) GPF |
G4FP(1,6_TGDI) – Zmiana nazwy kodu kalibracyjnego w AcStag z Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF na Hyundai/Kia G4F (1.6 TGDI) GPF |
N20B20A(2.0_xDrive) Dodanie zdjęć kolektora z drenami. |
55273835(2,0 MultiAir) – Poprawiony błąd numeru pinu obrotów z wałka (był Pin 90A, a powinien być Pin 78A). |