2022-12-14

Aktualizacja aplikacji AcStag i nowe kody STAG 400 DPI

Zaktualizowaliśmy aplikację AcStag, dodając nowe funkcjonalności oraz kody silników obsługiwanych przez sterownik STAG 400 DPI.

W setupie AcStag-0.53.6.11300 w porównaniu do wersji AcStag-0.52.5.11227 wprowadziliśmy następujące zmiany:

– STAG400_v4_1_8__2022-11-07.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)

Firmware 4.1.8

    • Dodaliśmy obsługę czujnika ciśnienia PS04 Pro

    • Dodaliśmy możliwość połączenia z OBD w pojazdach z napędem hybrydowym

    • Dodaliśmy nową opcję: „Kompensacja od napięcia zasilania” (dostępna w zakładce zawansowane)

    • Usunęliśmy problem zanikania dawek wtrysku benzyny po przełączeniu na gaz, który ujawnił się w aktualizacji 4.1.7 dla kodu ‘Ford M8 (1.5 EcoBoost)’

    • Dodaliśmy nowy kod ‘GM LLT (3.6)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI Model A1)

    • Przenieśliśmy kod silnika ‘BMW N55B30A (3.0T)’ do sterownika STAG-400.6 Model A2 ‘EcoTec’

– Qgen_v2_13_6__2022-11-04.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji

Firmware 2.13.6

    • Dodaliśmy nastawę „Maksymalna temperatura reduktora” – przekroczenie wartości powoduje przełączenie na benzynę

    • Maksymalne obroty, przy których można rozpocząć autokalibrację, zostały zwiększone do  1400 (funkcja przydatna przy niektórych hybrydach)

    • Wyeliminowaliśmy fałszywe wykrywanie uszkodzenia czujnika ciśnienia PS po uruchomieniu silnika na benzynie (występowało szczególnie w silnikach z turbiną)

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?

Aneks
8NR-FTS(1,2_T)
– Zmiana modelu sterownika na STAG 400.4 DPI model B3.
– Dodanie punktu informującego o podłączeniu emulatora poziomu paliwa FLE-JC3
BGB(2,0_TFSI)
–  Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów cylindrów 3 i 4).
B14XFL_XFT(LE2)(1.4_T)
–  Zmiana nagłówka (tzn. usunięcie zapisu, że należy montować wyłącznie wtryskiwacze i reduktory produkcji AC – R01/R02, W02/W03).
–  Dodanie wtryskiwacza AC W031.
N55B30(3.0_T)
– Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (zamiana wtryskiwacza 4 z 5).
–  Zmiana modelu sterownika z STAG 400.6 DPI model A1 na STAG-400-6 ET AC model A2.
CPKA,CPRA(1,8_TFSI)
–  Zmiana modelu sterownika dla kodu CPKA na STAG 400.4 DPI model A1.
CCZ(2.0_TFSI)
|-  Poprawiony rysunek złącza ECU
G3LC(1.0_TGDI) 
–  Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów cylindrów 1 i 2).
–  Zmiana modelu reduktorze z R02 typ 150 na AC R02 (nie ma sensu podawać typu 150 KM, bo jest tylko jedna wersja tego reduktora)
DFYA(1,5_TSI_e-TEC) 
–  Wymiana zdjęć z komory silnika.
DPCA(1,5_TSI)
–  Wymiana zdjęć z komory silnika.
G4FJ(1.6_TGDI_GPF) |
– Zmiana nazwy kodu kalibracyjnego w AcStag z Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF na Hyundai/Kia G4F (1.6 TGDI) GPF
G4FP(1,6_TGDI) 
– Zmiana nazwy kodu kalibracyjnego w AcStag z Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF na Hyundai/Kia G4F (1.6 TGDI) GPF
N20B20A(2.0_xDrive)
Dodanie zdjęć kolektora z drenami.
55273835(2,0 MultiAir)
–  Poprawiony błąd  numeru pinu obrotów z wałka (był Pin 90A, a powinien być Pin 78A).

Mogą Cię zainteresować Zobacz pozostałe artykuły
Umów się na
pierwszy montaż
Skontaktuj się
Napisz
Do nas
formularz kontaktowy
Chcę znaleźć
Nowe kody
Program Rozszerzony +