2023-06-29

AcStag – aktualizacja aplikacji 29.06.2023

Zaktualizowaliśmy aplikację AcStag, dodając nowe funkcjonalności oraz kody silników obsługiwanych przez sterownik STAG 400 DPI.

W setupie AcStag-0.54.11.11450 w porównaniu do wersji AcStag-0.53.6.11300 wprowadzono następujące zmiany:

STAG400_v4_1_9__2023-06-21.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)

Firmware 4.1.9

    • Dodaliśmy nową opcję „Zablokuj wtrysk do wyłączonego cylindra”  (dostępna w zakładce zawansowane)
    • Nowe kody silnika:
      • ‘Subaru FA24F (2.4)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI Model A1)
      • ‘Ford NANO (2.7 EcoBoost) (>2018r)’ (wspierany przez sterownik  STAG-400.6 DPI A2 „EcoTec3”)
      • ‘GM LGX (3.6)’ (wspierany przez sterownik  STAG-400.6 DPI A2 „EcoTec3”)
      • ‘JLR AJ133 (5.0)’ (wspierany przez sterownik  STAG-400.8 DPI A1)

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?

Aneks Opis zmian
55273835(2,0 MultiAir) – Poprawiony błąd odnośnie modelu auta w tabeli emulacji wtryskiwaczy benzynowych (2x było Stelvio, a powinno być Stelvio i Giulia).
– Dodanie wytycznych i zdjęć odnośnie sposobu podłączania masy sterownika 400DPI i FPI.
939A.000_(3,2_JTS) – Poprawiony błąd numeru pinu podłączenia ciśnienia paliwa (był Pin 10, a powinien być Pin 8).
A20NHT(LDK)(2,0T_ECU_DELCO) – Zmiana podłączenia obrotów z cewki na wałek rozrządu PIN33
– Uzupełnienie informacji, że po wyborze „Obsługa testu ciśnienia GMC” i wybraniu „Standard” trzeba ustawić „Dolny limit emulacji ciśnienia”.
A20NFT(LHU)(2,0T_ECU_DELCO) – Uzupełnienie informacji, że po wyborze „Obsługa testu ciśnienia GMC” i wybraniu „Standard” trzeba ustawić „Dolny limit emulacji ciśnienia”.
B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO) – Zmiana nazwy aneksu na „Appendix_B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO_Buick)”.
– Dodanie numeracji kolejności podłączenia wtryskiwaczy.
– Zmiana podłączenia obrotów z cewki na wałek rozrządu PIN33 (złącze szare C).
– Wymiana zdjęcia i poprawiony błąd opisu podłączenia stacyjki (był bezpiecznik 10A, a powinien być 20A).
G4KH(2,0_TGDI) – Poprawiony  błąd z opisem reduktora (było R02 250KM, a powinno być R01 250KM).
G4LD(1,4_T-GDI_GPF) – Poprawiony błąd numeru pinu podłączenia obrotów (był Pin 22, a powinien być Pin 24).
M5M_450(1.6_TCe) – Poprawione zdjęcie widoku ECU (numery pinów nie korespondowały z danymi montażowymi w tabelach).
N20B20A(2.0_xDrive) – Ujednolicenie typu wtryskiwaczy na 031 STD (w wersji 135kW z dyszą 2.3mm, a w wersji 180kW z dyszą 2.5mm).
N55B30(3.0_T) – Dodanie informacji, że dopuszcza się montaż w autach wyposażonych w sterownik MEVD 172/6 i wyżej (produkcja od 04.2012). Nie montować do aut ze starszym sterownikiem MEVD 172 (produkcja do 04.2012).

Mogą Cię zainteresować Zobacz pozostałe artykuły
Umów się na
pierwszy montaż
Skontaktuj się
Napisz
Do nas
formularz kontaktowy
Chcę znaleźć
Nowe kody
Program Rozszerzony +