2022-12-14

Actualización de la aplicación AcStag y nuevos códigos STAG 400 DPI

Zaktualizowaliśmy aplikację AcStag, dodając nowe funkcjonalności oraz kody silników obsługiwanych przez sterownik STAG 400 DPI.

W setupie AcStag-0.53.6.11300 w porównaniu do wersji AcStag-0.52.5.11227 wprowadziliśmy następujące zmiany:

– STAG400_v4_1_8__2022-11-07.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)

Firmware 4.1.8

    • Dodaliśmy obsługę czujnika ciśnienia PS04 Pro

    • Dodaliśmy możliwość połączenia z OBD w pojazdach z napędem hybrydowym

    • Dodaliśmy nową opcję: „Kompensacja od napięcia zasilania” (dostępna w zakładce zawansowane)

    • Usunęliśmy problem zanikania dawek wtrysku benzyny po przełączeniu na gaz, który ujawnił się w aktualizacji 4.1.7 dla kodu ‘Ford M8 (1.5 EcoBoost)’

    • Dodaliśmy nowy kod ‘GM LLT (3.6)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI Model A1)

    • Przenieśliśmy kod silnika ‘BMW N55B30A (3.0T)’ do sterownika STAG-400.6 Model A2 ‘EcoTec’

– Qgen_v2_13_6__2022-11-04.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji

Firmware 2.13.6

    • Dodaliśmy nastawę „Maksymalna temperatura reduktora” – przekroczenie wartości powoduje przełączenie na benzynę

    • Maksymalne obroty, przy których można rozpocząć autokalibrację, zostały zwiększone do  1400 (funkcja przydatna przy niektórych hybrydach)

    • Wyeliminowaliśmy fałszywe wykrywanie uszkodzenia czujnika ciśnienia PS po uruchomieniu silnika na benzynie (występowało szczególnie w silnikach z turbiną)

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?

Hemos actualizado la aplicación ACSTAG, añadiendo nuevas funcionalidades y códigos para los motores compatibles con el controlador STAG 400 DPI.

Hemos realizado los siguientes cambios en la configuración de AcStag-0.53.6.11300 en comparación con AcStag-0.52.5.11227:

 

STAG 400 DPI 12/08/2022

Firmware 4.1.8

  • Soporte de sensor de presión PS04 Pro
  • Conexión habilitada a OBD en vehículos híbridos
  • Se agregó una nueva opción «Compensación en función de voltaje de alimentación» (disponible en la pestaña avanzada)
  • Se solucionó el problema de la desaparición de las dosis de inyección de gasolina después de cambiar a gas, que se reveló en la actualización 4.1.7 para el código ‘Ford M8 (1.5 EcoBoost)’
  • Nuevo código ‘GM LLT (3.6)’ (compatible con el controlador STAG-400.6 DPI Modelo A1)
  • El código de motor ‘BMW N55B30A (3.0T)’ ha sido transferido al controlador STAG-400.6 Modelo A2 ‘EcoTec’

te puede interesar Ver otros artículos
Escribe
Para nosotros
Formulario de contacto