2023-11-10

Aktualizacja aplikacji AcStag 

Zaktualizowaliśmy naszą aplikację AcStag, służącą do obsługi sterowników marki STAG do wersji AcStag-0.55.11.11600. Najnowsza aktualizacja obejmuje nie tylko nowe kody silnikowe, ale także aktualizacje firmware dla sterowników STAG 400 DPI.

Co się zmieniło?   

 – STAG400_v4_2_0__2023-10-04.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC) 

 Zmiany wprowadzone w firmware v4.2.0 (w porównaniu do wersji v4.1.9): 

  • Wprowadziliśmy zmodyfikowany sposób konfiguracji emulacji ciśnienia, który od bieżącej wersji firmware będzie parametrem publicznym (nie ukrytym). Dotychczasowa lista emulacji ciśnienia benzyny skojarzona z kodem silnika została skrócona do 4 różnych typów emulacji. Nowe typy to „Brak”, „Uniwersalna”, „Powielanie”, „Zmienna”.
  • Dodaliśmy nowy typ emulacji (SHPAE – STAG High Pressure Advanced Emulation), który dostępny jest w sterownikach wyposażonych w uniwersalne wejście impulsowe, dla wybranych kodów silnika (‘Hyundai/Kia G4LD (1.4 TGDI)’, ‘Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF’, ‘Hyundai/Kia G4FP (1.6 TGDI)’, ‘Hyundai/Kia G6DH (3.3 GDI)’, ‘Hyundai/Kia G6DJ (3.8 GDI)’, ‘Mazda PY-VPS (2.5 Skyactiv-G)’, ‘Opel A16XHT/LVP (1.6 SIDI Turbo)’, ‘Opel B20NHT(LTG) (2.0T)’.
  • Aplikacja wprowadza nowe nastawy i opcje:
    – grupa nastaw „Konfiguracja wejść AUX”
    – opcja „Odwrócone sterowanie pompą paliwa” rozszerzająca funkcjonalność „obsługi testu ciśnienia GMC”
    – nastawa „Górny limit emulacji ciśnienia”.
  • usunęliśmy mapę ograniczania ciśnienia emulowanego
  • dodaliśmy nowy kod silnika ‘Hyundai/Kia G4FP (1.6 TGDI)’

 

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło? 

Aneks  Opis zmian 
G6DH(3,3_GDI)_Genesis  1. Zmiana kodu kalibracyjnego z Hyundai/Kia G6DH (3.3 GDI) na Hyundai/Kia G6DJ (3.8 GDI).
2. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. 
G6DH(3,3_GDI)_Sedona  1. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. 
G6DJ(3,8_GDI)  1. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. 
EcoBoost(2,7_316KM_Ford_NANO)  1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03).
2. Uzupełnienie opisu podłączenia obrotów o informację, że chodzi o wałek rozrządu. 
EcoBoost(2,7_340KM_Ford Edge ST_NANO)  1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03).
2. Uzupełnienie opisu podłączenia obrotów o informację, że chodzi o wałek rozrządu. 
LLT(3,6_SIDI_V6)  1. Poprawienie błędnych danych w rosyjskojęzycznej części aneksu. 
N20B20A(2.0_xDrive)  1. Poprawienie błędnego numeru pinu czujnika ciśnienia paliwa w angielskiej i rosyjskiej części aneksu. 
L15BB(1.5_Vtec_Turbo)  1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03).
2. Dodana uwaga o przekłamywaniu wskazań poziomu benzyny po konwersji na gaz i konieczności  dbania o odpowiedni poziom PB w zbiorniku, aby nie doprowadzić do uszkodzenia pompy paliwa. 
Mogą Cię zainteresować Zobacz pozostałe artykuły
Umów się na
pierwszy montaż
Skontaktuj się
Napisz
Do nas
formularz kontaktowy
Chcę znaleźć
Nowe kody
Program Rozszerzony +