Najnowsza wersja aplikacji AcSTAG
Najnowsza wersja aplikacji AcSTAG przystosowana jest do obsługi modelu B3 sterownika STAG 400 DPI.
W przesłanej aplikacji AcStag-0.52.5.11227 umieściliśmy paczki aktualizacyjne firmware:
– STAG400_v4_1_7__2022-07-18.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)
Zmiany wprowadzone w firmware v4.1.7 (w porównaniu do wersji v4.1.5):
- Aplikacja obsługuje nowy model sterownika STAG-400.4 DPI „B3”
- Dodaliśmy opcję obsługi dezaktywacji cylindrów w pojazdach grupy VAG – „VW ACT” (Uwaga: Ta opcja jest dostępna wyłącznie w sterowniku STAG-400.4 DPI model „B3”)
- Dodaliśmy nastawy konfiguracji wyjścia AUX (umożliwiają aktywację lub zasilanie zewnętrznych urządzeń – o niedużym zapotrzebowaniu na moc – w czasie pracy sterownika w trybie gaz)
- Dodaliśmy funkcję pobierania VIN pojazdu poprzez połączenie OBD. Odczytany numer zapisywany jest automatycznie w stosownym polu formularza dostępnego w zakładce „Info. o samochodzie”
- Nastawa „ciepły start” jest dostępna globalnie (niezależnie od wybranego kodu silnika)
- Funkcję autokalibracji rozbudowaliśmy o mechanizm detekcji kolejności zapłonów
– Qgen_v2_13_5__2022-06-14.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji [STAG-4 QBOX (BASIC i PLUS); STAG-300-6/8 Q-MAX (BASIC i PLUS); STAG-4 QNEXT PLUS]
Zmiany wprowadzone w firmware v2.13.5 (w porównaniu do wersji v2.13.2)
- wykrywanie uszkodzenia PS’a
- poprawiliśmy charakterystykę czujnika ciśnienia gazu w PS-04 Plus
- poprawiliśmy obliczanie dawki gazu dla dotrysków benzyny, przy włączonym wycinaniu dotrysków (błąd pojawił się w v2.13.0)
- w trybie „ciągłe kasowanie błędów”, autokasownik błędów OBD działa teraz szybciej
Nowe kody silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI | ||
STAG-400.4 DPI B2/B3 |
STAG-400.4 DPI B3 | STAG-400.4 DPI A1 |
|
|
|
Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?
Aneks | Opis zmian |
B14XFL_XFT(LE2)(1.4_T) | – Dodaliśmy informację o wymaganych konsultacjach z doradcą techniczno-handlowym przy doborze reduktora.
– Dodanie opisu etykiety ECU dla B14XFL (Opel Astra, 1.4T, 125KM, 2016r.) oraz B14XFT (Opel Astra, 1.4T, 150KM, 2018r.) – Poprawienie kolejności wersji językowych aneksu z ENG-PL-RUS na PL-ENG-RUS. |
B15XFT_(LFV)(1.5Turbo) | – Dodana informacja o wymaganych konsultacjach z doradcą techniczno-handlowym przy doborze reduktora. |
B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO) | Usunęliśmy z aneksu auto (OPEL Insignia 2015r) – w związku z czasowym usunięciem Opla z listy wspieranych kodów oraz uzupełnienie p.4.3 o sposób podłączenia do modelu B3. |
EP6CDT(5FV),EP6DT(5FX_5FT)(1,6_THP) | – Dodaliśmy kolejność podłączenia wtryskiwaczy gazowych. |
FB25D(2.5) | – Poprawiliśmy sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów).
– Dodaliśmy drugie auto (Subaru Forester 2020r) i wymieniliśmy zdjęcie komory silnika. |
G4KH(2,0_TGDI) | – Aktualizacja nazwy kodu kalibracyjnego na: Hyundai/Kia G4KH(2.0 TGDI) (>2017r) |
G4LD(1,4_T-GDI_GPF) | – Nowy sposób wiercenia kolektora |
LF1,LFW(3,0_SIDI_V6) | – Nowy opis podłączeń (zrezygnowaliśmy z dedykowanych złącz na rzecz standardowego podłączenia do wiązki ECU pojazdu). |
LFX_(3,6_SID_V6I) | – Aktualizacja/zmiana kolejności podłączenia wtryskiwaczy gazowych. |
N55B30(3.0_T) | – Dodaliśmy informację o wymaganym sterowniku „od wersji wykonania wyk. 1/A1”. |