2023-11-10
Aktualizacja aplikacji AcStag
Zaktualizowaliśmy naszą aplikację AcStag, służącą do obsługi sterowników marki STAG do wersji AcStag-0.55.11.11600. Najnowsza aktualizacja obejmuje nie tylko nowe kody silnikowe, ale także aktualizacje firmware dla sterowników STAG 400 DPI.
Co się zmieniło?
– STAG400_v4_2_0__2023-10-04.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)
Zmiany wprowadzone w firmware v4.2.0 (w porównaniu do wersji v4.1.9):
- Wprowadziliśmy zmodyfikowany sposób konfiguracji emulacji ciśnienia, który od bieżącej wersji firmware będzie parametrem publicznym (nie ukrytym). Dotychczasowa lista emulacji ciśnienia benzyny skojarzona z kodem silnika została skrócona do 4 różnych typów emulacji. Nowe typy to „Brak”, „Uniwersalna”, „Powielanie”, „Zmienna”.
- Dodaliśmy nowy typ emulacji (SHPAE – STAG High Pressure Advanced Emulation), który dostępny jest w sterownikach wyposażonych w uniwersalne wejście impulsowe, dla wybranych kodów silnika (‘Hyundai/Kia G4LD (1.4 TGDI)’, ‘Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF’, ‘Hyundai/Kia G4FP (1.6 TGDI)’, ‘Hyundai/Kia G6DH (3.3 GDI)’, ‘Hyundai/Kia G6DJ (3.8 GDI)’, ‘Mazda PY-VPS (2.5 Skyactiv-G)’, ‘Opel A16XHT/LVP (1.6 SIDI Turbo)’, ‘Opel B20NHT(LTG) (2.0T)’.
- Aplikacja wprowadza nowe nastawy i opcje:
– grupa nastaw „Konfiguracja wejść AUX”
– opcja „Odwrócone sterowanie pompą paliwa” rozszerzająca funkcjonalność „obsługi testu ciśnienia GMC”
– nastawa „Górny limit emulacji ciśnienia”. - usunęliśmy mapę ograniczania ciśnienia emulowanego
- dodaliśmy nowy kod silnika ‘Hyundai/Kia G4FP (1.6 TGDI)’
Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?
Aneks | Opis zmian |
G6DH(3,3_GDI)_Genesis | 1. Zmiana kodu kalibracyjnego z Hyundai/Kia G6DH (3.3 GDI) na Hyundai/Kia G6DJ (3.8 GDI). 2. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. |
G6DH(3,3_GDI)_Sedona | 1. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. |
G6DJ(3,8_GDI) | 1. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. |
EcoBoost(2,7_316KM_Ford_NANO) | 1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03). 2. Uzupełnienie opisu podłączenia obrotów o informację, że chodzi o wałek rozrządu. |
EcoBoost(2,7_340KM_Ford Edge ST_NANO) | 1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03). 2. Uzupełnienie opisu podłączenia obrotów o informację, że chodzi o wałek rozrządu. |
LLT(3,6_SIDI_V6) | 1. Poprawienie błędnych danych w rosyjskojęzycznej części aneksu. |
N20B20A(2.0_xDrive) | 1. Poprawienie błędnego numeru pinu czujnika ciśnienia paliwa w angielskiej i rosyjskiej części aneksu. |
L15BB(1.5_Vtec_Turbo) | 1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03). 2. Dodana uwaga o przekłamywaniu wskazań poziomu benzyny po konwersji na gaz i konieczności dbania o odpowiedni poziom PB w zbiorniku, aby nie doprowadzić do uszkodzenia pompy paliwa. |