2023-06-29
AcStag – aktualizacja aplikacji 29.06.2023
Zaktualizowaliśmy aplikację AcStag, dodając nowe funkcjonalności oraz kody silników obsługiwanych przez sterownik STAG 400 DPI.
W setupie AcStag-0.54.11.11450 w porównaniu do wersji AcStag-0.53.6.11300 wprowadzono następujące zmiany:
– STAG400_v4_1_9__2023-06-21.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)
Firmware 4.1.9
-
- Dodaliśmy nową opcję „Zablokuj wtrysk do wyłączonego cylindra” (dostępna w zakładce zawansowane)
- Nowe kody silnika:
-
-
- ‘Subaru FA24F (2.4)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI Model A1)
- ‘Ford NANO (2.7 EcoBoost) (>2018r)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI A2 „EcoTec3”)
- ‘GM LGX (3.6)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI A2 „EcoTec3”)
- ‘JLR AJ133 (5.0)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.8 DPI A1)
-
Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?
Aneks | Opis zmian |
55273835(2,0 MultiAir) | – Poprawiony błąd odnośnie modelu auta w tabeli emulacji wtryskiwaczy benzynowych (2x było Stelvio, a powinno być Stelvio i Giulia). – Dodanie wytycznych i zdjęć odnośnie sposobu podłączania masy sterownika 400DPI i FPI. |
939A.000_(3,2_JTS) | – Poprawiony błąd numeru pinu podłączenia ciśnienia paliwa (był Pin 10, a powinien być Pin 8). |
A20NHT(LDK)(2,0T_ECU_DELCO) | – Zmiana podłączenia obrotów z cewki na wałek rozrządu PIN33 – Uzupełnienie informacji, że po wyborze „Obsługa testu ciśnienia GMC” i wybraniu „Standard” trzeba ustawić „Dolny limit emulacji ciśnienia”. |
A20NFT(LHU)(2,0T_ECU_DELCO) | – Uzupełnienie informacji, że po wyborze „Obsługa testu ciśnienia GMC” i wybraniu „Standard” trzeba ustawić „Dolny limit emulacji ciśnienia”. |
B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO) | – Zmiana nazwy aneksu na „Appendix_B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO_Buick)”. – Dodanie numeracji kolejności podłączenia wtryskiwaczy. – Zmiana podłączenia obrotów z cewki na wałek rozrządu PIN33 (złącze szare C). – Wymiana zdjęcia i poprawiony błąd opisu podłączenia stacyjki (był bezpiecznik 10A, a powinien być 20A). |
G4KH(2,0_TGDI) | – Poprawiony błąd z opisem reduktora (było R02 250KM, a powinno być R01 250KM). |
G4LD(1,4_T-GDI_GPF) | – Poprawiony błąd numeru pinu podłączenia obrotów (był Pin 22, a powinien być Pin 24). |
M5M_450(1.6_TCe) | – Poprawione zdjęcie widoku ECU (numery pinów nie korespondowały z danymi montażowymi w tabelach). |
N20B20A(2.0_xDrive) | – Ujednolicenie typu wtryskiwaczy na 031 STD (w wersji 135kW z dyszą 2.3mm, a w wersji 180kW z dyszą 2.5mm). |
N55B30(3.0_T) | – Dodanie informacji, że dopuszcza się montaż w autach wyposażonych w sterownik MEVD 172/6 i wyżej (produkcja od 04.2012). Nie montować do aut ze starszym sterownikiem MEVD 172 (produkcja do 04.2012). |