2022-09-12

Najnowsza wersja aplikacji AcSTAG

Najnowsza wersja aplikacji AcSTAG przystosowana jest do obsługi modelu B3 sterownika STAG 400 DPI.

W przesłanej aplikacji AcStag-0.52.5.11227 umieściliśmy paczki aktualizacyjne firmware:

– STAG400_v4_1_7__2022-07-18.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)

Zmiany wprowadzone w firmware v4.1.7 (w porównaniu do wersji v4.1.5):

  • Aplikacja obsługuje nowy model sterownika STAG-400.4 DPI „B3”
  • Dodaliśmy opcję obsługi dezaktywacji cylindrów w pojazdach grupy VAG – „VW ACT” (Uwaga: Ta opcja jest dostępna wyłącznie w sterowniku STAG-400.4 DPI model „B3”)
  • Dodaliśmy nastawy konfiguracji wyjścia AUX (umożliwiają aktywację lub zasilanie zewnętrznych urządzeń – o niedużym zapotrzebowaniu na moc – w czasie pracy sterownika w trybie gaz)
  • Dodaliśmy funkcję pobierania VIN pojazdu poprzez połączenie OBD. Odczytany numer zapisywany jest automatycznie w stosownym polu  formularza dostępnego w zakładce „Info. o samochodzie”
  • Nastawa „ciepły start” jest dostępna globalnie (niezależnie od wybranego kodu silnika)
  • Funkcję autokalibracji rozbudowaliśmy o mechanizm detekcji kolejności zapłonów

– Qgen_v2_13_5__2022-06-14.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji [STAG-4 QBOX (BASIC i PLUS); STAG-300-6/8 Q-MAX (BASIC i PLUS); STAG-4 QNEXT PLUS]

Zmiany wprowadzone  w firmware v2.13.5 (w porównaniu do wersji v2.13.2)

  • wykrywanie uszkodzenia PS’a
  • poprawiliśmy charakterystykę czujnika ciśnienia gazu w PS-04 Plus
  • poprawiliśmy obliczanie dawki gazu dla dotrysków benzyny, przy włączonym wycinaniu dotrysków (błąd pojawił się w v2.13.0)
  • w trybie „ciągłe kasowanie błędów”, autokasownik błędów OBD działa teraz szybciej

 

Nowe kody silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI

STAG-400.4 DPI B2/B3

STAG-400.4 DPI B3 STAG-400.4 DPI A1
  • BMW N13B16A (1.6 T)
  • FCA 55273835 (2.0 MultiAir)
  • GM LEA (2.4)
  • Hyundai/Kia G4LE (1.6 GDI)
  • Hyundai/Kia G4LH (1.5 TGDI)
  • PSA EP6FADTXD(5GF) (1.6 PT)
  • Renault M5M 450 (1.6 TCe)
  • VW CZEA (1.4 TSI)
  • VW DADA (1.5 TSI)
  • VW CBZ (1.2 TSI)

 

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?

Aneks Opis zmian
B14XFL_XFT(LE2)(1.4_T) – Dodaliśmy informację o wymaganych konsultacjach z doradcą techniczno-handlowym przy doborze reduktora.

– Dodanie opisu etykiety ECU dla B14XFL (Opel Astra, 1.4T, 125KM, 2016r.) oraz B14XFT (Opel Astra, 1.4T, 150KM, 2018r.)

– Poprawienie kolejności wersji językowych aneksu z ENG-PL-RUS na PL-ENG-RUS.

B15XFT_(LFV)(1.5Turbo) – Dodana informacja o wymaganych konsultacjach z doradcą techniczno-handlowym przy doborze reduktora.
B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO) Usunęliśmy z aneksu auto (OPEL Insignia 2015r) – w związku z czasowym usunięciem Opla z listy wspieranych kodów oraz uzupełnienie p.4.3 o sposób podłączenia do modelu B3.
EP6CDT(5FV),EP6DT(5FX_5FT)(1,6_THP) – Dodaliśmy kolejność podłączenia wtryskiwaczy gazowych.
FB25D(2.5) – Poprawiliśmy sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów).

– Dodaliśmy drugie auto (Subaru Forester 2020r) i wymieniliśmy zdjęcie komory silnika.

G4KH(2,0_TGDI) – Aktualizacja nazwy kodu kalibracyjnego na: Hyundai/Kia G4KH(2.0 TGDI) (>2017r)
G4LD(1,4_T-GDI_GPF) – Nowy sposób wiercenia kolektora
LF1,LFW(3,0_SIDI_V6) – Nowy opis podłączeń (zrezygnowaliśmy z dedykowanych złącz na rzecz standardowego podłączenia do wiązki ECU pojazdu).
LFX_(3,6_SID_V6I) – Aktualizacja/zmiana kolejności podłączenia wtryskiwaczy gazowych.
N55B30(3.0_T) – Dodaliśmy informację o wymaganym sterowniku „od wersji wykonania wyk. 1/A1”.
Mogą Cię zainteresować Zobacz pozostałe artykuły
Umów się na
pierwszy montaż
Skontaktuj się
Napisz
Do nas
formularz kontaktowy
Chcę znaleźć
Nowe kody
Program Rozszerzony +