2022-12-14
Actualización de la aplicación AcStag y nuevos códigos STAG 400 DPI
Zaktualizowaliśmy aplikację AcStag, dodając nowe funkcjonalności oraz kody silników obsługiwanych przez sterownik STAG 400 DPI.
W setupie AcStag-0.53.6.11300 w porównaniu do wersji AcStag-0.52.5.11227 wprowadziliśmy następujące zmiany:
– STAG400_v4_1_8__2022-11-07.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)
Firmware 4.1.8
-
- Dodaliśmy obsługę czujnika ciśnienia PS04 Pro
-
- Dodaliśmy możliwość połączenia z OBD w pojazdach z napędem hybrydowym
-
- Dodaliśmy nową opcję: „Kompensacja od napięcia zasilania” (dostępna w zakładce zawansowane)
-
- Usunęliśmy problem zanikania dawek wtrysku benzyny po przełączeniu na gaz, który ujawnił się w aktualizacji 4.1.7 dla kodu ‘Ford M8 (1.5 EcoBoost)’
-
- Dodaliśmy nowy kod ‘GM LLT (3.6)’ (wspierany przez sterownik STAG-400.6 DPI Model A1)
-
- Przenieśliśmy kod silnika ‘BMW N55B30A (3.0T)’ do sterownika STAG-400.6 Model A2 ‘EcoTec’
– Qgen_v2_13_6__2022-11-04.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji
Firmware 2.13.6
-
- Dodaliśmy nastawę „Maksymalna temperatura reduktora” – przekroczenie wartości powoduje przełączenie na benzynę
-
- Maksymalne obroty, przy których można rozpocząć autokalibrację, zostały zwiększone do 1400 (funkcja przydatna przy niektórych hybrydach)
-
- Wyeliminowaliśmy fałszywe wykrywanie uszkodzenia czujnika ciśnienia PS po uruchomieniu silnika na benzynie (występowało szczególnie w silnikach z turbiną)
Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?